Prekių krepšelis tuščias
-10% su kodu PERKU10* atrinktiems prekių ženklams
 
Kategorijos
Naujienlaiškis

15 būdų suteikti plaukams tankumo įspūdį

Stori, sveiki ir vešlūs plaukai yra tai, apie ką svajojame visi. Stori plaukai dažniausiai atspindi ir atskirų sruogų stiprumą ir kiekį - jei kažkas turi vešlius plaukus, vadinasi jo galvoje yra daugybė atskirų plaukų sruogelių. 

Laikui bėgant dėl įvairių priežasčių plaukai pradeda slinkti ir plonėti. Plaukų slinkimas ar plonėjimas gali sumažinti savivertę arba pasitikėjimą savimi. Išsiaiškinę šių procesų priežastis ir jas išsprendę galėsite vėl džiaugtis nuostabiais plaukais ir atgausite pasitikėjimą savimi.

Išlaikyti subalansuotą dietą ir pasirinkti plaukų tūrį suteikiančius šampūnus ir kondicionierius yra efektyvūs būdai padidinti plaukų storį. Subalansuota dieta suteiks organizmui esminių maistinių medžiagų, tokių kaip biotinas, baltymai ir vitaminai, kurie yra būtini plaukų sveikatai. Arba pasirinkdami šampūnus ir kondicionierius, kurie valo galvos odą ir drėkina jūsų plaukus, išlaikysite juos puikios būklės ir skatinsite augimą.

Kai kurie žmonės yra natūraliai palaiminti vešlių plaukų genais, kiti, deja, nėra tokie laimingi. Todėl šiame straipsnyje apžvelgsime 15 patikrintų būdų, kaip suteikti savo plaukais apimties ir vešlumo.


1. Laikykitės subalansuotos dietos

Subalansuota dieta užtikrina, kad organizmas gautų pakankamai maistinių medžiagų, reikalingų bendrai sveikatai, plaukams ir odai. Remiantis "Medical News Today" leidiniu - "kai kurie baltymai, riebalai, vitaminai ir mineralai yra itin svarbūs stipriems ir sveikiems plaukams".

Keletas produktų, palaikančių sveiką plaukų išvaizdą, pavyzdžių:

Kiaušiniai - geras biotino šaltinis 

Riebios žuvys - pilnos omega-3 ir vitamino D 

Uogos - geras vitamino C šaltinis 

Špinatai - pilni vitamino A, geležies ir vitamino C

Remiantis straipsniu "Dieta ir plaukų slinkimas: maisto medžiagų trūkumo ir maisto papildų vartojimo poveikis plaukų augimui", žemas geležies kiekis žmogaus dietoje labai siejamas su plaukų slinkimu. Straipsnyje teigiama, kad "geležies trūkumas yra labiausiai pasaulyje paplitęs maisto medžiagos stygius, kuris yra gerai žinoma plaukų slinkimo priežastis". Todėl, norint padidinti geležies suvartojimą, valgykite špinatus, juodą šokoladą, jautieną ir riešutus.


2. Naudokite apimties suteikiančius šampūnus ir kondicionierius 

Apimties suteikiančios plaukų priemonės yra produktai, skirti specialiai plaukų apimčiai didinti ir sukurti storų plaukų įspūdį. Apimties suteikiantys šampūnai veikia plaukus tiesiai prie šaknų, pakeldami juos nuo šaknų, kad atrodytų storesni.


3. Palaikykite sveiką galvos odą 

Švelnūs masažai, skatinantys kraujo apytaką ir drėkinančios priemonės išlaikys jūsų galvos odą sveiką ir skatins plaukų augimą. Naudokite galvos odos šveitiklį norėdami atsikratyti negyvų odos ląstelių, švelnius plaukų priežiūros produktus ir drėkinantį galvos odos serumą, kad išlaikytumėte normalų galvos odos balansą. 

Sertifikuota trichologė, galvos odos terapeutė ir „Scalp Therapy“ įkūrėja Bridgett Hill pabrėžia sveikos galvos odos svarbą. Ji teigia, kad „norint turėti sveiką galvos odą, būtina užtikrinti, kad plaukų folikulai būtų švarūs ir prižiūrėti, t. y. jie neturėtų būti apsunkinti sebumu, produktais arba kliūtimis, tokiomis kaip negyva oda, pleiskanojimas ar uždegimas.“


4. Ribokite chemines procedūras

Cheminės procedūros, tokios kaip dažymas, ilgalaikių šukuosenų formavimas ir tiesinimas, gali pažeisti ir susilpninti plaukus. Chemikalai silpnina natūralią plaukų struktūrą, sumažindami jų storį. Sumažindami atliekamų cheminių procedūrų kiekį, išvengsite didelės žalos plaukams.

Pasak „Dove“ ekspertų, „chemikalai linkę "išplauti" lipidus iš mūsų plaukų. Būtent lipidai yra mažieji apsauginiai, kurie išlaiko mūsų plaukų kutikulą - išorinį sluoksnį - lygų ir žvilgantį. Kai šis sluoksnis pažeidžiamas, jis įtrūksta ir pakyla, dar labiau žalojant plauko stiebą.“


5. Venkite plaukų formavimo karštais prietaisais

Panašiai kaip cheminės procedūros, plaukų formavimo įrankiai, tokie kaip tiesintuvai ir garbanojimo žnyplės, gali pažeisti plaukus, pašalindali iš jų drėgmę. Venkite tokių prietaisų naudojimo kasdien, retkarčiais leiskite savo plaukams džiūti natūraliai. 

Pasak „Dyson“ stilistikos priemonių pramonės ekspertų, „kai naudojama šiluma, natūralūs aliejai "išplaunami" iš jūsų plaukų ir vandens molekulės išgaruoja, keisdamos plauko baltymų struktūrą.“ Jei jūsų plaukai jaučiasi sausi ir šiurkštūs dėl karščio padarytos žalos, išbandykite drėkinančią plaukų kaukę, kad atkurtumėte jų drėgmę.


6. Naudokite serumus ir aliejukus

Serumai, plaukų aliejukai ir kitos panašios priemonės yra skirtos stimuliuoti galvos odos folikulus, skatinti augimą ir suteikti plaukams vešlumo. Norėdami gauti efektyviausius rezultatus, investuokite į aukštos kokybės produktus, specialiai sukurtus pagerinti plaukų būklę.

Atkreipkite dėmesį į ingredientus, tokius kaip argano aliejus, natūralus kokoso aliejus, simondsijų aliejus ir vitaminas E. Šie ingredientai rekomenduojami „Medical News Today“, nes jie yra „aktyvūs ingredientai, maitinantys plaukus".


7. Naudokite natūralias plaukų kaukes 

Natūralioms plaukų kaukėms gaminti naudojami tokie ingredientai kaip kokoso aliejus, avokadas ir kiaušiniai, kurie stiprina ir maitina plaukus. Ši namuose pagaminama priemonė yra labai veiksmingas būdas drėkinti plaukus.

Tyrimas „International Journal of Trichology“ žurnalę teigia, kad kokoso aliejus „turi didelį panašumą į plaukų baltymus ir dėl savo mažo molekulinio svorio ir tiesios linijinės molekulės grandinės“, jis „gali prasiskverbti į plauko stiebą“, sukurdamas sveikesnius, labiau žvilgančius plaukus.


8. Rečiau riškite plaukus

Tvirtos šukuosenos, tokios kaip kasos ar uodegos, gali sukelti stresą plaukams ir juos susilpninti. Tokios šukuosenos tempia plauko stiebą ir laikui bėgant sukelia pažeidimus. Pakeiskite savo įpročius ir rinkitės laisvesnes šukuosenas.

Amerikos dermatologų akademija įspėja žmones vengti stipriai įtemptų šukuosenų, ir teigia, kad „pirmas plaukų slinkimo požymis gali būti suskilę plaukai aplink jūsų veido kontūrą arba plonėjantys plaukai ten, kur jūsų šukuosena stipriai tempia plaukus“.


9. Saugokite plaukus nuo aplinkos pažeidimų

Aplinkos pažeidimai, tokie kaip UV spinduliai ir chloras, gali sukelti žalą. Dėvėdami skrybėlę arba naudodamiesi specialia apsauga plaukams, jūs išlaikysite jų būklę nepakitusią ar bant dalinai juos apsaugosite.

Dr. Wilma Bergfeld, teigia, kad „saulės žala gali pasireikšti plaukų spalvos pokyčiais, sausais ir trapiais plaukais, suskilusiais arba trapiais galiukai, plonėjimu ir pūtimusi“. Dėvėdami plaukų apsaugą, tokią kaip skrybėlė arba skarelė, galite apsaugoti savo plaukus.


10. Naudokite plaukų augimą skatinančius maisto papildus ir vitaminus 

Plaukų vitaminai yra praturtinti būtinais ingredientais plaukų augimui.

Dr. Michelle Green, kosmetologė dermatologė Niujorke, teigia, kad „vitaminai yra būtini sveikiems plaukams ir jų augimui ir gali padėti kovoti su plaukų slinkimu ir plonėjimu“. Green tęsia sakydama, jog „geriausi vitaminai plaukų augimui yra B grupės vitaminai, vitaminas D, vitaminas E, cinkas, biotinas ir geležis“.

11. Venkite streso

Chroniškas stresas gali turėti reikšmingą poveikį plaukų būklei ir paskatinti plaukų retėjimo ir slinkimo procesus. Rasti stresą mažinančias strategijas padės išlaikyti normalią plaukų būklę ir padidinti jų vešlumą.

Mayo Clinic teigimu „didelis stresas gali perstumti didelį plaukų folikulų skaičių į poilsio fazę“. Rūpinimasis savimi, pakankamas miegas ir reguliarus fizinis aktyvumas gali padėti įveikti stresą ir išsaugoti plaukų sveikatą.

12. Reguliariai kirpkite plaukus 

Reguliarių kirpimų metu pašalinami pažeisti plaukai ir galiukai, todėl plaukai atrodo sveikesni ir gyvybingesni. Nuolatiniai vizitai į saloną ir plaukų galiukų kirpimas padeda išlaikyti plaukus sveikus ilgiau. Rekomenduojama kirptis kas 6-12 savaičių, priklausomai nuo jūsų plaukų tipo.

Trichologė Stephanie Sey sako: „Kirpkite plaukus, kai galiukai tampa išsišakoję ir išsausėję.“ Nekerpant pažeistų plaukų galiukų, šie pažeidimai kils plauko stiebu ir sukels dar didesnius pažeidimus. 

13. Venkite pernelyg dažno plaukų plovimo 

Per dažnas plaukų plovimas gali pašalinti natūralius plaukų aliejus, darydamas juos sausus ir linkusius į pažeidimus. Venkite pernelyg dažno plaukų plovimo, kad galėtumėte džiaugtis tankesniais ir sveikesniais plaukais.

Cleveland Clinic teigimu, per dažnas plaukų plovimas gali išsausinti galvos odą ir sukelti„padidėjusį plaukų slinkimą“. Taigi stenkitės riboti plaukų plovimo dažnį.

14. Naudokite spalvų iliuziją 

Strateginis spalvų panaudojimas gali suteikti tankesnių plaukų iliuziją. Įgudę spalvų technikai ar plaukų stilistai gali nudažyti plaukų sruogeles, kuriant tankumo įspūdį. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai užeiti į saloną ir pasitikėti ekspertais.

Luke Hersheson, profesionalus stilistas, kalbėdamas su „Vogue“, sako: „Kai pradedate naudoti tekstūrą ir kontrastus su spalvomis, suteikiate plaukams "gilumo", o tai gali sukelti storesnių plaukų įspūdį.“

15. Apsvarstykite priauginamus plaukus

Jei norite greito sprendimo, kad plaukai atrodytų storesni, išbandykite plaukų priauginimą. Jei turite plonus plaukus ir norite sukurti tankumo įspūdį, ši procedūra leis jums mėgautis itin greitais rezultatais. 

Konsultacija su profesionalu padės jums rasti sprendimus, labiausiai tinkančius jūsų plaukų tipui ir stiliui. Škotijos salonas „Charlie Taylor“ teigia: „Plaukų priauginimas gali suteikti apimties ir storio ploniems plaukams, padarydami juos tankesnius ir sveikiau atrodančius. Jie taip pat gali padėti paslėpti išretėjusių plaukų vietas“.


Taigi, dabar žinote net 15 paprastų būdų suteikti savo plaukams apimties ir sukurti tankumo įspūdį.  Naudodamiesi šiais patarimais, neabejotinai pastebėsite, kad plaukai palaipsniui tampa storesni ir labiau žvilgantys.


Parašykite komentarą: