Nemokamas pristatymas nuo 18 eur** pasirinkus pristatymą į siuntų terminalą
Greitesnis pristatymasVilniuje prekes pristatysime per 1 darbo dieną
0prekių
Prekių krepšelis tuščias
 
Kategorijos
Naujienlaiškis

Silpnų plaukų problema

Silpnų plaukų problema

Silpni plaukai – dažna moterų problema, kurią visada pastebi ir aplinkiniai. Tai dažnai menkina pasitikėjimą savimi bei verčia nuolat nerimauti dėl savo išvaizdos. Dažnai tai ne tik estetikos klausimas, bet ir akivaizdus sveikatos problemų rodiklis. Jeigu nuolat pergyvenate dėl silpnų plaukų, štai Jums keletas patarimų, kaip juos sustiprinti.

Silpnų plaukų požymiai

Silpni plaukai intensyviai slenka, yra ploni, lūžinėjanys ar pernelyg besiriebaluojantys – plaukų galiukai dažnai išsišakoję. Visus šiuos požymius gali lemti genai, kita vertus – galbūt, tai hormoniniai veiksniai, tokie kaip menopauzė vyresniame amžiuje, gimdymas, kontraceptinės tabletės ar vaistai, ligos, prasta mityba, stresas, galvos odos grybelis ar vėžio gydymo pasėkmės. Silpnų plaukų problemą smarkiai įtakoja tiesioginiai saulės spinduliai, chloras ar druskos, oro kondicionavimas ar šildymas bei jo tarša.

Visiškai normalu, kad kiekvieną dieną žmogui iškrenta 100 – 150 plaukų. Kai iš viso jų yra apie 100 000 – šis nuostolis neatrodo labai reikšmingas. Iškritusius plaukus pakeičia nauji. Šis procesas tęsiasi iki vidutinio amžiaus, kol plaukų augimas sulėtėja arba iš viso sustoja.

Silpnų, lūžinėjančių plaukų praradimas – toli gražu nėra toks pats procesas. Silpni plaukai yra pažeisti jau poodiniam galvos sluoksnyje, todėl galima iš karto teigti, kad ir jų galiukai tikrai skilinės ir plaukas bus silpnas bei lengvai pažeidžiamas.

Silpnų plaukų profilaktika

Geras plaukų meistras/stilistas – iš karto identifikuos šią problemą ir visada patars, kokius produktus geriausia naudoti, kad sustiprintumėte plaukus. Taip pat, kaip nuolat juos prižiūrėti. Nepagailėkite tikrai kokybiškų priemonių kasdienei plaukų priežiūrai – rinkitės šampūną, kondicionierių bei plaukų formavimo priemones, kurių sudėtyje yra baltymų, amino rūgščių bei kitų, plaukus stiprinančių ingredientų.

Venkite šampūnų, kurie džiovina plauką. Visada naudokite stiprinantį kondicionierių – padengdami juo plaukus nuo šaknų iki pat galiukų. Norėdami sustiprinti kondicionieriaus poveikį – palaikykite ant galvos drėgną rankšluostį ar vienkartinę kepuraitę – taip padėsite jam įsigerti ir į plauko folikulus. Tačiau turėkite omenyje ir tai, kad ir kokie puikūs plaukams skirti produktai bebūtų – svarbu jų „neperdozuoti“. Tas pats produktas, naudojamas dideliais kiekiais gali sukelti tas problemas, nuo kurių Jūs taip stengėtės  “pabėgti“ – pažeidžia bei susilpnina plaukus.

Venkite plaukų formavimo priemonių, kurių sudėtyje yra alkoholio – jos džiovina plauką. Jei plaukai ne itin riebaluojasi, stenkitės jų neplauti kiekvieną dieną – darykite tai bent jau kas antrą.

Pažaiskite su savo plaukų stiliumi

Stenkitės dažniau pakeisti savo plaukų stilių: kartais nešiokite palaidus plaukus, kartais riškite juos į uodegą ar įmantrias kasas – venkite monotonijos. Kai nešiojate palaidus plaukus – juos išsiplaukite stiprinančiu šampūnu bei kondicionieriumi. Kai norite nešioti surištus – naudokite plaukus stiprinantį gelį ar putas, kurie išsaugos plauko elastingumą.

Jei Jūsų plaukai silpni – venkite nešioti kepures, kurios stipriai priglunda prie galvos. Kai šukuojate plaukus – nepeškite, nešukuokite jų, kol šlapi. Visuomet išsivalykite šepetį po šukavimo, rinkitės jį tokį, kuris būtų su natūraliais šereliais. Naudokite švelnias priemonės plaukų iššukavimui – pvz. purškiamą kondicionierių su šilko proteinais.

Pasišiaušę plaukai

Silpni, pažeisti plaukai dažnai šiaušiasi ir veliasi. Tinkamas kirpimas visada puiki idėja. Išlaikyti plaukus stiprius ir sveikus padės priemonės su keratinu – šampūnas bei kondicionierius. Tačiau atminkite, kad puikių rezultatų nepasieksite per vieną naktį. Naudokite šias priemones kantriai ir nuolat, kol pasieksite norimo rezultato. Taip pat nepamirškite naudoti ir serumo plaukams, bei purškiamų kondicionierių, kurių nereikia nuplauti. Jei norite naudoti aliejinio pagrindo serumus, venkite juos purkšti tiesiai prie galvos odos, tai labai suriebalins šaknis.

Silpni plaukai netoleruoja karščio

Vieni didžiausių sausų plaukų priešų – karšti plaukų formavimui skirti pietaisai: karštas plaukų džiovintuvas, tiesinimo bei garbanojimo žnyplės bei kt. Naudodami karštus įrankius, išgarinate drėgmę iš plauko kutikulų, taip palikdami tuščias plauko ertmes, kurios plečiasi ir priverčia veltis plauko pluoštą. Užuot kovoję su natūralia savo plauko struktūra, formuokite šukuosenas iš to, ką turite. Tiesiems plaukams naudoite valančius bei kondicionuojančius šampūnus, kurie padės išlaikyti natūralų blizgesį. Garbanotiems plaukams – naudokite produktus, skirtus banguoto plauko struktūrai, kad sumažintumėte pasišiaušimą.

Norėdami atstatyti nudegintus plaukus į pradinę būseną – būtinai naudokite drėkinančius šampūnus bei kondicionierius ar balzamus. Prieš tiesindami ar garbanodami plaukus karštomis žnyplėmis – sustiprinkite juos nuo karščio apsaugančiais purškikliais ar kremais. Naudokite tik aukštos kokybės įrankius, kurie padės suformuoti norimą šukuoseną naudojant žemą temperaūrą.

Pasirūpinkite galvos oda

Jei kankina silpnų plaukų problema – visų pirma pasirūpinkite galvos oda. Jei galvos oda sveika – sveiki ir plaukai. Jei plaukai silpni – gali būti, kad galvos oda yra per daug riebi, sausa, o gal ir pleiskanota. Sausai galvos odai, kurią nuolat niežti – 5 minutes iki dušo reiktų švelniai įmasažuoti drėkinančiomis savybėmis pasižyminčio plaukų aliejaus. Drėkinančios plaukų kaukės (pvz. su natūraliu hialuronu) padės nesunkiai įveikti sausos galvos odos problemą.

Sveika mityba – puikus būdas stiprinti plaukus

Silpnų laukų problemą gali sukelti ne tik tai, ką naudojate savo plaukams, bet ir tai, ką „dedate“ į savo kūną. Alinančios dietos, per mažas kalorijų kiekis gali lemti plaukų slinkimą bi sukelti rimtesnius endokrininius sutrikimus.

Vienareikšmiškai labai svarbu sekti savo mitybą. Sveikas maistas yra energija, kuri skatina plaukų augimą. Maistas, kurio sudėtyje yra geležies prisotintų proteinų,  pamaitina Jūsų galvos odą bei plauką, užpildydami jį baltimų ir keratino – tai pagerina plauko tektūrą ir stimuliuoja augimą. Nuolat vartokite liesą mėsą, žuvį, mažai riebių sūrių, kiaušinių baltymų, špinatų ir sojų. Visada valgykite daug vaisių ir daržovių.

Nepamirškite vitaminų, kurie labai svarbūs Jūsų gerai savijautai. Vitaminas C arba kalogenas palaiko sveikus plauko folikulus, pasirūpindamas galvos odos kraujagyslių veikla. Vitaminas C absorbuoja geležį iš augalinių baltymų. Biotinas sustiprina silpnus plaukus ir pagerina jų tekstūrą. Valgykite daugiau lašišos, morkų bei kiaušinių. Vitaminų papildai vienareikšmiškai padės sustiprinti silpnus plaukus. Silicio dioksidas, maistinė medžiaga, randama avižose, ryžiams, agurkams, šparagams, kopūstai ir saulėgrąžų sėkloms, palaiko plaukų ir nagų augimą. Labai svarbus ir kalcis, kurio apstu pieno produktuose, žuvyje ir lapuočių žalumynuose.

Parašykite komentarą: