Aromatas nustebina gaiviu ir jausmingu vandens bei gėlių dvelksmu, susidedančiu iš trijų spalvingų akordų: mėtos suteikia lengvumo ir erdvumo įspūdį, lotosai – ryškumo, o subtilus rausvųjų pipirų dvelksmas atveria jausmus. Aromatas priklauso gaivių gėlių kvapų grupei.'
Mados dievo ironija: „Kenzo“ prekių ženklas, japoniško santūrumo simbolis, šiandien priklauso prabangos simboliui – koncernui LVMH („Louis Vuitton Moet Hennessy“). Tačiau į pirmą Kenzo Takados, pasaulyje garsaus kvepalų, odos priežiūros priemonių ir drabužių prekių ženklo kūrėjo, madų pristatymą Europoje atėjo vos pusšimtis svečių!
K. Takada, ekscentriškas japonų dizaineris, atvyko į Paryžių aštuntajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje. Įkvėpimo semdamasis iš Rytų ir Vakarų, jis kūrė spalvingą, energijos kupiną ir originalią madą. Nuo 1988-ųjų, įkūrus „Kenzo Parfums“, „Kenzo“, pasitelkdamas kvapų pasaulį, perpasakoja įspūdingas istorijas. Tvisto kupina poezija, užburianti gamta, besišypsantis jausmingumas ir tikros emocijos įkvepia kiekvieną naują aromatą. Stebinančios ir provokuojančios šypsenos... Pasaulis yra gražus! Tokiu šūkiu „Kenzo“ vadovaujasi jau daugiau nei 20 metų ir tai perteikia savo kūryba.
Nėra rezultatų!