KENZO PARFUMS atveria naują savo istorijos puslapį su nauju Japonijos gėlių meno įkvėptu aromatu FLOWER IKEBANA BY KENZO. Naujajame parfumuotame vandenyje atskleidžiamos trys firminės natos: Sobacha arbata su skrudintais akcentais, švelnūs sakurų žiedai, kuriuos sustiprina
indiškos tuberozos absoliutas, ir prabrangi Australijos sandalmedžio esencijos šiluma.
Mados dievo ironija: „Kenzo“ prekių ženklas, japoniško santūrumo simbolis, šiandien priklauso prabangos simboliui – koncernui LVMH („Louis Vuitton Moet Hennessy“). Tačiau į pirmą Kenzo Takados, pasaulyje garsaus kvepalų, odos priežiūros priemonių ir drabužių prekių ženklo kūrėjo, madų pristatymą Europoje atėjo vos pusšimtis svečių!
K. Takada, ekscentriškas japonų dizaineris, atvyko į Paryžių aštuntajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje. Įkvėpimo semdamasis iš Rytų ir Vakarų, jis kūrė spalvingą, energijos kupiną ir originalią madą. Nuo 1988-ųjų, įkūrus „Kenzo Parfums“, „Kenzo“, pasitelkdamas kvapų pasaulį, perpasakoja
įspūdingas istorijas. Tvisto kupina poezija, užburianti gamta, besišypsantis jausmingumas ir tikros emocijos įkvepia kiekvieną naują aromatą. Stebinančios ir provokuojančios šypsenos... Pasaulis yra gražus! Tokiu šūkiu „Kenzo“ vadovaujasi jau daugiau nei 20 metų ir tai perteikia savo kūryba.
Nėra rezultatų!